9/21/2012

Ważne.

Z przykrością zawiadamiam, że zawieszam bloga na czas nieokreślony! 
Niestety muszę. Siedzę, próbuję napisać nowy rozdział, ale po napisaniu kilku zdań stwierdzam, że nie piszę nic sensownego i ciekawego. Chcę, bardzo chcę pisać tego bloga, ale nie daję rady. Nie chcę dodawać czegoś przez co przestaniecie czytać to opowiadanie. 
Możliwe, że w międzyczasie założę nowe. Nic nie obiecuję, jednak jeśli by się tak stało, podam Wam link do niego.
Powodem zawieszenia jest również fakt, że jestem w 3 gim. i mam dużo nauki + powtórki do egzaminów. 
Przepraszam wszystkich, mam nadzieję, że już za niedługo pojawię się z nowym, a co najważniejsze ciekawym rozdziałem.
Jeśli ktoś chciałby się ze mną skontaktować - to jest mój TT. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do napisania!
Ola. xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz